Sākums

Recent Posts


trešdiena, 2013. gada 30. janvāris

Studentiem un skolēniem - kā iegūt labākas atzīmes + video


Kā iegūt labākas atzīmes skolā vai Universitātē?

 Vispirms atbildiet uz šiem jautājumiem!

  • Vai jums dažkārt ir sajūta, ka varat iegūt augstākas atzīmes skolā vai Universitātē, bet kaut kā vienmēr pietrūkst?
  • Vai jums ir bijusi sajūta, ka atzīme nav atkarīga no tā, cik jūs daudz mācāties?
  • Vai jums liekas, ka zināt vairāk, nekā spējat to apliecināt?
  • Vai jums ir bijusi sajūta, ka citi spēj iegūt augstas atzīmes gandrīz nemācoties, turpretī jūs ieguldāt lielu darbu, bet neiegūstat cerēto rezultātu?
  • Vai jūs savas neveiksmes pārbaudījumos esat skaidrojis/usi ar talanta, prāta spēju, veiksmes trūkumu?

Ja uz kaut vienu no minētajiem jautājumiem jūs varat atbildēt ar „Jā”, tad šis raksts ir domāts tieši jums!

   Katrs noteikti jau ir dzirdējis par tādām lietām kā pievilkšanās likums, domu spēks, domas enerģija, prāta programmēšana. Šīs ir tās lietas par kurām visi ir kaut ko dzirdējuši, daudzi to izmanto, bet ne visi zina kā efektīvi pielietot šos dabas likumus un zinātnes atklājumus.
Neskatoties uz to, kāda ir jūsu attieksme pret minētajām lietām, tās darbojas un vienmēr.
Jums ir iespēja pārstāt lasīt šo rakstu, vai arī turpināt un atklāt 4 soļu formulu, kā, izmantot visuma likumus, lai jau pēc šī raksta izlasīšanas jūs spētu sasniegt tādu rezultātu, kādu vēlaties. Rezulātu uzlabošana atzīmju izteiksmē skolā vai Universitāte lai kalpo par piemēru, bet principā šī formula ir pielietojama visās dzīves sfērās. Tā ir pārbaudīta. Tā strādā. Vienmēr.


1. Solis – Mācieties to, kas jums patīk



   Lai sasniegtu rezultātu, visi parasti iesaka vairāk mācīties, piespiest sevi, pārvarēt savu nepatiku, negribēšanu, slinkumu, utt. Tās visas ir destruktīvas darbības. Atmetiet domu par tām. Jums nav nekas sev jāpiespiež. Jums vienkārši ir jāmācās tas, kas jums patīk. Un tas ir svarīgi – mācieties to, kas jums patīk un  jūs sasniegsiet rezultātu. 

Jūs teiksit, ka jums nepatīk neviens priekšmets? Tad atrodiet to. Tas tik tiešām ir svarīgi. Jūs nevarat gūt panākumus, ja nedarāt to, kas jums patīk.  

Tātad, kas jums būtu jādara...Izvēlaties vismaz vienu priekšmetu, kas jums patīk un pasakiet sev, ka jūs konkrētajā jomā būsit vislabākais. Sāciet strādāt pie tā. Savu iemīļoto priekšmetu mācieties vairāk kā pārējos, mācieties arī to, ko nemāca skolā. Uz kādu laiku aizmirstiet par priekšmetiem, kuri jums nepatīk. Izdariet pašu minimumu tajos. Ieguldiet laiku un enerģiju tajā, kas jums patīk.

Šādi jūs sapratīsiet, cik lielu prieku jums sagādā mācības. Drīz vien jūs pamanīsiet, ka jūs vēlaties zināt, izprast. Tas jums ļauj ar jaunu pieeju paskatīties uz pārējiem priekšmetiem. Iespējams jūs sapratīsit, ka tie ir savstarpēji saistīti un ka, lai būtu lielisks savā iemīļotajā priekšmetā, jums vajag zināšanas par pārējiem. Iespējams studējot to, kas jums patīk jūs vairāk uzzināsit par to, kas jums nepatīk. Šo ideju nevar tāpat vien saprast, ir jāpamēģina. Tāpēc  pamēģiniet!  Jūs redzēsiet, ka daudzas zināšanas mums atnāk tāpat vien, vienkārši darot to, kas mums patīk. Kad jums iepatiksies mācīties, jūs arvien vairāk vēlēsieties mācīties un varbūt ar prieku ķersieties klāt tiem priekšmetiem, kuri jums nepadodas.

Pats galvenais – neuztveriet mācības kā pienākumu. Neuztveriet skolu kā varu. Sāciet tajā atrast to, kas jums tīk.

Parasti saka, ka lai smadzenes strādātu labi, jāmācās sistemātiski. Tā ir taisnība. Bet vai tad nav patīkamāk sistemātiski mācīties to, kas jums patīk, nekā dzīt sev galvā zināšanas, kurām jūs neredzat jēgu?
Sistemātiski mācoties to, kas jums patīk, jūs palielināsiet savu smadzeņu potenciālu. Tad jūs sapratīsiet, ka varat iemācīties arī tos priekšmetus, kuri nav jūsu. Jūs sapratīsiet, kas tas tagad tas prasa mazāk pūļu un jums vienmēr pietiek laika darīt to, kas jums sagādā prieku.

Ja tiešām nevarat atrast priekšmetu, kas jums patīk, pievērsiet vairāk uzmanības saviem hobijiem. Sāciet pilnveidot savas prasmes tajos. Galvenais dariet to, kas jums patīk, vienmēr.  Kad man nav vēlmes mācīties es to arī nedaru, pat ja eksāmens ir nākamajā dienā. Es sāku spēlēt ģitāru, dziedāt, skatīties filmu, klausīties mūziku. Drīz vien es atrodu iedvesmu atsākt mācīties eksāmenam. Un tad man viss izdodas. 

Ja tas strādā man, kāpēc lai tas nestrādātu jums?

     

2. Solis - Vizualizējiet panākumus



   Izmantojot vizualizāciju kādu laiku atpakaļ esmu uzlabojis savas spējas daudzos priekšmetos. Esmu pacēlis savu atzīmi matemātika no 5 uz 9 mēneša laikā, esmu izcili nokārtojis daudzus eksāmenu, mācoties vien pēdējā dienā. Vizualizācijas tehnika man ir palīdzējusi gūt pārliecību par sevi. Tagad man šo tehniku vairs nevajag šim nolūkam, bet es vēlos to pastāstīt jums.

Ir taču dzirdēts, ka viss, kas ir mums apkārt ir mūsu domu rezultāts. Tā ir pilnīga taisnība. Arī mēs paši esam mūsu domu rezultāts. Iespējams, ka jūs ticat liktenim un teiksit, ka mūsu dzīve ir jau iepriekš nosacīta un, ka mēs tikai spēlējam savu lomu kā aktieri izrādē. Tādā gadījumā jums nāksies atmest šīs domas, ja vēlēsities, lai dabas likumi strādātu jūsu labā. Es saku, dzīve nav iestudēta izrāde, tā ir spēle, noteikumus mēs izdomājam paši un varam mainīt tos jebkurā laikā. Vizualizācijas tehnika nebūtu vajadzīga, ja jūs spētu jau šajā mirklī uzskatīt sevi par radītāju un dzīvotu pārliecībā, ka jūs spējat sasniegt to, ko vēlaties un ka nav robežu, kas jūs aizturētu.

Tātad kas ir šī vizualizācijas tehnika?  
Tā ir iztēlošanās, ka jūsu mērķis jau ir realizēts.

Kā to darīt, lai piesaistītu labas atzīmes?

1     Nosakiet mērķi. Piemēram – izcili nokārtošu eksāmenus. Mērķim jābūt skaidram un izteiktam ar nodomu. Atcerieties kādas ir sajūtas, kad jums veicas vai kad jūs gūstat panākumus. Noķeriet šīs sajūtas, tās jums ļoti noderēs vienmēr, kad veiksiet vizualizāciju.  Kad jums ir brīvs laiks priekš sevis(un jums ir jāatrod laiks priekš sevis), tas var būt pirms miega, iekārtojieties ērti un pārliecinieties, ka neviens jums netraucēs. Atmetiet jebkādas domas, kas jums neļauj koncentrēties uz savu mērķi. Mēģiniet atslābināties, varat pielietot elpošanas vingrinājumus, vai labi zināmo meditācijas tehniku – elpošanas vērošana. Tad sāciet iztēloties, kā jūs jutīsieties,  kad sasniegsiet mērķi (šeit noderēs iepriekš noķertās veiksmes sajūtas). Jums ir jāpanāk sajūta, ka jūs nevis iztēlojaties to par notikušu, bet, ka tas jau ir noticis, jūsu mērķis jau ir sasniegts. Šai sajūtai ir jāiziet caur visu ķermeni un jāierauj jūs prieka un eiforijas virpulī. Neuztraucieties, ja uzreiz neiznāk radīt šīs sajūtas. Jūs taču tikai vingrināties! Lai pastiprinātu sajūtas, jūs varat iedomāties savu sekmju izrakstu ar izcilām atzīmēm, skolotāju uzslavas, utt. Tas var būt jeb kas, kas jums ļauj sajust, ka jūs esat panācis sava mērķa realizēšanos. Sagaidiet lieliskus rezultātus. Svarīgi ir censties saglabāt pozitīvu noskaņu arī, kad neveicat vizualizācijas vingrinājumus. Ieskaidrojiet sev pārliecību, ka jūs spējat un ignorējiet cilvēkus, kas apgalvo pretējo.  Ļaujieties idejām un mirkļa instinktiem. Vizualizācijas vingrinājuma blakusprodukts ir jaunas idejas, kuras jums var ienākt prātā. Ļaujieties tām, tās var jūs novest tieši pie mērķa un jūs varat to nemaz nepamanīt.

     Šī mirkļa ideja man ir nostrādājusi vairākkārt. Vienreiz tas bija mutiskā eksāmena laikā. Izvilku biļeti, kuru nemaz nebiju mācījies. Parasti es samierinos ar izvilkto biļeti, bet šoreiz radās vēlme to nomainīt. Es to izdarīju tik ātri, ļaujoties šai mirkļa iegribai, ka neviens to nepamanīja. Šoreiz es tiku pie tās biļetes, kura man ļāva iegūt atzīmi 10. Esmu vēl arī atklājis, ka nevajag iztēloties kaut kādu konkrētu biļeti, kuru jūs zināt. 
    Jākoncentrējas uz rezultātu, ko vēlaties sasniegt.

Pats svarīgākais ir panākt pārliecināta, veiksmīga cilvēka sajūtu pirms pārbaudījuma un tad viss notiks. 
    

   3. Solis – Veiksmes mantras



   Ikdienā visbiežāk mēs sastopamies ar negatīvām ziņām. Vienmēr notiek katastrofas, slepkavības, zādzības, utt. Un vienmēr būs kāds par to uzrakstīs. Vai tad tiešām nav nekā skaista par ko rakstīt, ka tik reti medijos parādās kaut kas pozitīvs? Ir pat radies tāds teiciens – labas ziņas ir sliktas ziņas. Šīs ziņas tiek visvairāk skatītas, lasītas, citētas, diskutētas. Kāpēc? Varbūt tāpēc, ka daudziem patīk just, ka citiem ir slikti, šādi viņi sev liek justies labāk? Kāpēc tad lai citam uzlabotu garastāvokli bieži saka šādi – ir cilvēki, kas tagad ļoti cieš un gribētu būt tavā vietā? Vai šādi – priecājies, ka tev ir divas kājas, citiem pat to nav? Cilvēkus dažkārt uzmundrina citu neveiksmes un skumjas. Bet šādi nevar iemantot veiksmi! Vienkārši nevar. Jebkura informācija, kuru apstrādā prāts, atstāj pēdas tajā. 

Mēs palielinām to uz ko koncentrējamies. 

Pievilkšanās likums? Tieši tā.

Tad nu sanāk šāda situācija. - visbiežāk mūsu prātos nonāk negatīva informācija, piesaistot neveiksmes. Risinājums nesekot līdzi ziņām, neskatīties televizoru???  Varbūt vienkārši jācenšas tās neielaist dziļi sevī, nepārdzīvot par lietām ko nespējat mainīt?  Tas ir labs risinājums, bet tas nekompensē pozitīvas informācijas trūkumu.

Ko es piedāvāju? Veiksmes mantras.

Kas tas ir? Tās principā nav nekas jauns, tās ir afirmācijas. Pozitīvi apgalvojumi, kurus, atkārtojot vairākas reizes dienā, var attīrīt savu prātu no jebkuras negatīvas informācijas, izdomātiem iekšējiem ierobežojumiem, negatīvām domām. Jūsu ķermenis reaģē uz informāciju, ko saņem smadzenes. Gan jūsu garastāvoklis, gan pašsajūta ir pakārtota infromācijai, kuru visbiežāk saņem jūsu smadzenes. Tāpēc ir svarīgi pabarot savas smadzenes ar kaut ko jauku. 

Šīs veiksmes mantras jūs varat izdomāt paši, bet es jums piedāvāšu vienu mantru, ko es kādreiz izmantoju pirms eksāmenu/kontroldarbu kārtošanas vai vienkārši tad, kas neticēju saviem spēkiem. Mantra ir paredzēta atmiņas un prāta spēju atcerēties lielu daudzumu informācijas uzlabošanai.

Es zinu, ka mana zemapziņa ir arī manu atmiņu dārgumu krātuve. Tā uzglabā visu informāciju, ko es lasu mācību grāmatās, dzirdu lekcijās, izlasu interneta resursos. Man ir lieliska atmiņa. Tā jebkurā brīdī sniedz atbildes uz visiem jautājumiem, uz kuriem man rakstveida vai mutvārdu eksāmenos, kontroldarbos, olimpiādēs ir jāatbild. Pret visiem saviem klasesbiedriem (kursabiedriem) un skolotājiem es jūtu simpātijas un viņi jūt to pašu. Es no visas sirds vēlu viņiem panākumus un veiksmi.
Un vēl es jums piedāvāju noskatīties video, kurā ir apvienotas afirmācijas, attēli un mūzika, palīdzot jums vizualizēt savus panākumus.



Vēl kā jūs varat izmantot veiksmes mantras ir atkārtot tās ik reizi, kad jums nav noskaņojuma, kad jūtaties vājš, kad esat ieslīdzis pesimismā.
Jūs varat sev teikt, piemēram, Šodiena ir mana veiksmīgā diena!”, „Šodiena ir mana lieliskā diena!”, „Man vienmēr veicas visās dzīves jomās!”, „Man tas izdosies. Man vienmēr izdodas.”, „Es esmu pelnījis panākumus”, „Es esmu savas realitātes radītājs..

Izdomājiet savas veiksmes mantras un atkārtojiet tās, lai kliedētu negatīvās informācijas lauku un  negatīvās domas.


Vienmēr esiet pārliecināti par saviem panākumiem! Veiksmi! ㋡





4. Solis – Palīdziet un lūdziet palīdzību



   Bija tādi laiki, kad es nevēlējos citiem palīdzēt. Es jutos pats gudrākais. Un patiesībā man arī nevajadzēja citu palīdzību. Bet tad ar laiku es sāku sajust, ka daudz ko nesaprotu mācībās, ka mans prāts nedarbojas tā kā agrāk.  Un tad es sāku visu pārdomāt.

Atcerieties likumu – Dots devējam atdodas. Šo zina visi. Bet ne visi saprot, ka dodot nav nekas jāgaida pretī. Iemācieties dāvināt tāpat vien, vienkārši tāpēc, ka jūtat prieku palīdzēt citiem. Jūtieties pagodināts, kad citi lūdz jūsu palīdzību un palīdziet ar prieku. Un atcerieties cilvēka dabā ir vēlme palīdzēt citiem, tāpēc lūdziet palīdzību, kad vien tā ir jums nepieciešama. Vienmēr ir kāds, kas var jums palīdzēt. Tāpat arī vienmēr ir kāds, kam jūs varat palīdzēt. Apmainoties ar informāciju, mēs daudz ātrāk varam kaut ko apgūt. Palīdzot citiem un saņemot palīdzību, mēs apmaināmies ne tikai ar zināšanām, bet bieži vien arī ar pieredzi. Nododot pieredzi viens otram, mēs varam ātri tikt uz augšu un  ātrāk apgūt jaunu informāciju.
Palīdzot citiem mācībās, jūs arī iegūstat iespēju nostiprināt zināšanas.



Tie arī tad ir tie 4 soļi, kas jums būtu jāpilda, lai sasniegtu labākus rezultātu mācībās.

Lai jums veicas!

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More