Sākums

Recent Posts


pirmdiena, 2013. gada 28. janvāris

Ar ko lai sāk...


Sveiki!

Es esmu Mr. Luck, jeb latviski sakot, Misters Veiksminieks

Kāpēc es sevi tā saucu?

Man nav atbildes uz šo jautājumu. Man patīk sev uzdot jautājumus, uz kuriem man nav atbildes. :)

Bet ja nopietni, tad es vienkārši esmu veiksmīgs, laimīgs un apmierināts ar visu, kas notiek. Un jo biežāk es sevi saucu par Misteru Veiksminieku, jo vairāk veiksmes es sev piesaistu. Pamēģiniet arī jūs! Izdomājiet sevi arī saukt, piemēram, par Misteru Naudasmaisu vai Misis Naudīgo (tikai neielieciet ņaudīgo :D) un drīz jūs redzēsiet, ka nauda pati pie jums plūst, tāpat kā veiksme pie manis. :)  Izdomājiet, kā sevi nosaukt! :)

Par ko es rakstīšu?

Par visu un neko. Tad jau redzēsiet! Galvenais abonējiet šo blogu, jo te būs daudz kas interesants.

Un vēl - sekojiet man tviterī @_MrLuck

Lai jums jauka diena!

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More