Sākums

Recent Posts


otrdiena, 2013. gada 19. februāris

Meditē neatejot no datora

Meditācijai nepietiek laika?



   Labāk tā nesakiet! Jums ir jāatrod laiks priekš jums pašiem. Tas pat iespējams ir svarīgāk nekā jūsu darbs, jo tad, kad jūs meditējat, jūs strādājat ar sevi, jūs ļaujat savam prātam sasaukties ar jūsu iekšējo es. Un tas ir ļoti svarīgi. Kad jūs esat saskaņā ar savu iekšējo es, jūs varat dzīvot laimīgāku dzīvi un atklāt, ko jūs patiešām vēlaties darīt un sasniegt savā dzīvē.



Mūsu dzīve ir neapšaubāmi saistīta ar darbu pie datora. Problēma tāda, ka dators nogurdina acis un mūs pašus, bet atrast laiku atpūtai ir liekas visai sarežģīti. Bet patiesībā, tas ir pat ļoti vienkārši! 

Viena no metodēm, kā atpūsties darba laikā ir viena mirkļa meditācija. Tā tiek arī saukta par apstāšanās meditāciju. Pārtrauciet darīt jebko, ko jūs darāt (lai arī cik svarīgi tas jums liktos) un sāciet vērot savu apkārtni aptuveni 60 sekundes (brīvi izvēlieties laika intervālu). Vērojiet, kā strādā jūsu kolēģi vai vienkārši paverieties pa logu. Iztēlojieties, ka jūsu nav, jūs esat izgaisis. Viss notiek arī bez jums, tāpēc jums nav kur steigties. Nomieriniet savu prātu! Šī ir lieliska meditācijas tehnika. Tā palīdz sakārtot domas un arī atpūtina acis. Es iesaku jums praktizēt šo meditācijas tehniku vairākas reizes dienā.

Cits veids, kā jūs varat meditēt, strādājot pie datora ir skatīties meditācijas video. Protams, tas jūsu darbu uz laiku apturēs, bet vai tad nav lietderīgi uz 5-10 minūtēm nodoties meditācijai, sevis izzināšanai? Internetā ir daudz skaistu meditācijas video (es dodu priekšroku youtube pakalpojumam). Šie video palīdz jums relaksēties, klausoties meditācijas mūziku un vērojot skaistus video uzņēmumus. Tas ļauj jums nokļūt meditācijas stāvoklī ļoti ātri.

Es arī pats veidoju šādus video. Šoreiz es vēlos jums prezentēt savu nesenāko veikumu - meditācijas video ar J.S.Epperson mūziku. J.S.Epperson savā mūzikā izmanto smadzeņu viļņu izklaidēšanas tehnoloģijas (latviski jocīgi skan, bet angliski ir brainwave entertainment). Šajā video izmantoju viņa skaņdarbu Bliss (svētlaime) no albuma Illumination. KLausoties šo mūziku jūs varat palielināt motivāciju, paaugstināt produktivitāti un radošumu. J.S.Epperson piedāvā dažus savu skaņdarbu par brīvu; vairāk varat uzzināt šeit
Savu meditācijas video es nosaucu tāpat kā mūzikas skaņdarbu - Bliss. Tā ir septiņu minūšu meditācija. Izbaudiet šo video augstā kvalitātē (HD)!


Kā patika? Ierakstiet savas pārdomas komentāros! 

Kad es atrodu kādu lielisku meditācijas video, es to pievienoju savam mūzikas sarakstam - great meditation videos.

Lūk ir tas saraksts:



Lai jums jauka diena!

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More